Jag såg en björnunge!

Tittar till björnarna lite nu och då, och idag såg jag en björnunge!
Möjligen två.
Kan säga att de var mer energiska än jag.
Jag har betat av en del gamla sudokus och korsord.
Pratar med GodaVännen i telefon.
Hon fick, på gott och ont, ett par extra dagar med lite bättre mående eftersom behandlingen sköts upp till torsdag.
Sjukmässigt är jag i status quo tyvärr.
Jag måste ju se till att kunna vara på jobbet på fredag, hur det nu ska gå till?!
Däremot kan jag fullständigt fokusera den lilla ork jag har på uppsatsen.
Den skulle knappast ha fått så här mycket tid om jag varit opå jobbet på dagarna och tränat på vanligt sätt.
Det är ju en annan sorg.
Ska försöka att vara smartare än förra året, när jag startade träningen för snabbt efter infektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0