Blandad kompott

Idag hade jag en del att stå i.
Svärisarna skulle dyka upp på väg söderut, jag hade inga kanelbullar och
 
jag ville fixa en försenad (svär)morsdagspresent.
Presenten först. Bill och jag drog iväg på en gemensam räd.
Såg bl.a. följande matta, som skulle vara rolig att ha de gånger vissa gröna supportrar dyker upp i huset.
När jag kommit hem satte jag igång med bullbaket.
På sluttampen fick jag för mig att testa att sätta i chokladknappar. Blev inte så tolkigt tror jag.
Nu är jag trött på att vänta på bilden som aldrig laddas upp. Får ta det i morrn' tror jag.
Update 2013-06-35 20:02 - bild uppladdad
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

oj vad duktig du är. Hoppas besöket avlöpte bra.

2013-06-25 @ 14:50:49
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0