runSemester(torsdag, bildbomb från resan)

Japp, nu är vi hemma igen.
Känns bra, som alltid, jag är en riktig stugsittare.
Eller snarare en gräsmattesittare, MIN gräsmatta!
 
I alla fall, i tisdags promenerade vi rätt mycket.
Bl.a. gick vi upp på Mosebacke och tittade på det hus där Lisbeth Salander köper en gigantisk lägenhet i Millenium-trilogin.
 
Superpampig utsikt redan när man står nere på marken, undrar hur det kan se ut uppifrån lägenheterna.
 
Igår var vi som sagt i skärgården.
Började med en andra frukost (för oss, första för värdfamiljen).
Lunch och promenad hann vi också med innan det var dags för en båttur igen.
Iväg för att besöka nästa kusin (broder till den första).
Där blev det bryggsnacks, bad av de djärva, mycket prat och sedan en fantastisk middag ute på trädäcket.
KANON hela dagen!
En bildkaskad över diverse utsikter.
Waxholm, Ytterby, Bjurön och Ljusterö (tror jag).
Borta bra, men hemma bäst!
 
Bakom ryggen på mig själv har jag avtalat med sonen om en tur till spåret (eller liknande).
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så härligt det ser ut. Vatten och sommar är oslagbara inslag. Skönt att ni fick en fin dag där med mkt gemenskap

2012-07-20 @ 11:39:44
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0