Vill bara grina...

Det går verkligen ojämt med den där springningen.
Försökte tajma bättre idag för att ha lite mer ork i benen. Men nej, bara aningen mindre dåligt än i går.
I går anlände även  det nyaste tillskottet i apparatfloran.
"Tur" jag har slutat baka, för nu finns ingen plats på arbetsbänken för sådana övningar längre.

Eftersom vi börjar vara lite till åren, så handlar mycket om att anpassa sig till den degenererande kroppen.

King of Coffee ska försöka minska problemet med halsbränna. Jaja, inte mitt problem i första hand, men allt tar plats.


Nu är det kanske dags för en dusch...

Kommentarer
Postat av: Kristina

nej men så trist, ska ni oxå sluta bjuda på gott kaffe? Tänk jag får alltid halsbränna av bryggkaffe så vet maken vad han pratar om? Kan dricka i princip hur mkt kok och det händer aldrig men fler än två koppar brygg på en dag så är det kört. Du kommer alltid att kunna dricka kok hos mig. Trist med bakplatsen

2011-06-04 @ 21:03:43
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0