Igår gav jag upp...

... men idag fick jag igång pulsmätaren, eller eg. pulsbandet. Det visade sig att det var batteriet!
Så ut och testa:

Snittpulsen blev alltså 151. Problemet är bara att veta sin maxpuls... och jag orkar inte plåga mig tillräckligt för att få en uppfattning.
Ja, det blev i alla fall en runda som gick hyfsat, även om det inte var SB.
Dessutom körde jag några intervaller.
Inbillar mig att det ska hjälpa mig att få upp farten och den mentala orken att ta ut mig.
Bokade min födelsedagspresent idag: fotvård från barnen. Tyvärr var det rätt långt till första möjliga tid, två veckor.

Update 00.01 : bara dagens sudd-oku kvar, brukar vänta och se om dottern vill ha den. (har redan löst DN's svåra!)
Löser den i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0