Orken räckte knappt, men precis

På em drabbades jag av den stora tröttheten och kunde inte begripa hur jag skulle kunna slippa undan.

Men jag pressade mig iväg till kvällsträffen med bönorna för jag vet att det alltid är till det bättre.

Trevligt hade vi, som alltid. Delar smått och stort, plus och minus så som man kan göra när man känt varandra riktigt länge.

Väl hemma var det helt finito med all ork. Standardtricket:

Ingen TV, bara tjuvlyssna lite på galningarna som sätter upp dejt via fejjan och sms.
Tokroligt!
Nu hopar det sig igen...
Orättat, okonstruerat, oinsatt, ovan, oinspirerad, okreativ,...........

Kommentarer
Postat av: Kristina

Varför inte lägga till ovanlig,observant, omtänksam, omdömesfull,omsorgsfull och oändligt kärleksfull och allt det väger över.

2011-02-14 @ 23:51:58
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0