En brödoholics bekännelser

Det kan inte sägas på annat sätt!

Vill man samtidigt hålla ner kolhydraterna så blir det riktigt jobbigt!

Därför har jag letat med ljus och lykta (==webben) för att hitta ett för mig acceptabelt sätt att komma runt problemet.

Tyckte att nötbrödet blev bra, har ätit upp det och behövde baka nytt.

Skivat och klart åker det in i frysen så är det enkelt att ta fram ett skivor till mig (ingen annan vill ha!).
Den här gången var det brist på flera av ingredienserna, så det blev till att improvisera lite, men det blev bra.
Lite mindre kompakt än förra gången också.

Kommentarer
Postat av: Kristinak

2011-02-03 @ 21:55:23
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Kristinak

nu tror jag att blogg.se är knäpp.Jag har inte skickat ngt inlägg.

Jag förstår det är svårt vara utan bröd för finns det något godare än nygräddat bröd med smak. Det är tur du inte är nötallergiker.

2011-02-03 @ 21:59:38
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0