Curling?

Sonen (febersjuk) på väg hem från Holland, har tydligen blivit utan pengar på kontantkortet.
Glömde fixa det via banken hemifrån, så Modern köper en samtalscheck, ringer upp och får veta att det redan löst sig!
Skam den som ger sig: tar ett kort med mobilen och mms:ar. Då kan han roa sig med att knappa in dom där pyttesmå siffrorna bäst han vill. Har väl inget annat för sig...

Hade fredagsfikat på jobbet idag. Som vanligt var jag ute i god tid!
Jodå hade bestämt vad jag skulle göra för flera dagar sedan, planen var att baka i går efter middagen, men först skulle vi på banken en sväng och sedan skulle dotter på fotbollsmatch i stan. Dessutom passade det bra med att servitrisen gick av sitt arbetspass klockan 21.
Så... baket började ca 21.45. Jag gillar verkligen att ha marginal om något skulle gå på tok!
Nu blev det rätt ok resultat som tur var. En riktig kanongrej tror jag!

(Klicka på bilden för recept!)

Kanske jobba lite?


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det såg smarrigt ut, har du kvar ngt eller vräkte kollegorna i sig allt. Jag har varit ute på msn men du var ej där

2010-09-10 @ 18:15:48
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0