Kom visst av mig :-)

Det var ju tur, för den där blogg-takten kan man bara hålla när man sitter instängd i en buss på lååång tråkig resa.

Fördelen var att jag hann transkribera ca 15 minuter av en intervju också. Mina medresenärer tittade lite konstigt på mig som satt med datorn igång hela tiden. Som tur var, var det gott om plats så jag hade ett säte för mig själv, men det var ändå trångt framåt med skärmen så jag fick sitta på snedden för att kunna både se och skriva.



En del männsikor är otroliga, har hitatt ett par bloggar som bara sprudlar av kreativitet och vackra bilder (många roliga recept oxå!). Lakritstryffel finns att läsa och lockas av på Söta Saker.












Just när man trodde att våren satt igång på allvar så hände detta:

Jag gillar verkligen snö & vinter, MEN när det är kört då ska det bli vår fort!







Kommentarer
Postat av: Kristina

Så smaskigt. Är det på Holmsundsbussen du jobbar?

Ha en trevlig helg Hälsar trötta K

2010-03-19 @ 18:31:53
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0