Macro och Micro

Nu har jag gjort några stora strukturella förändringar, inte så svårt med cut&paste.
Idag måste jag läsa lite om Instructional Design så att jag kan ge lite i introduktionen.
Har insett att nyckelordet Example  inte förkommer alls i rubrikerna i kapitel 1, det känns väldigt konstigt!

Nåja, läsandet tar tid och jag blir stressad av att jag inte kan avsluta något så att det närmar sig färdigt.
Det växer lite här och där hela tiden, men jag vill sätta punkt oxå!

Dessutom känns konkurrensen från det privata påtaglig. Allt händer (som vanligt) i Advent.
Avslutningar, försäljningar, bakande, skjutsande, specialträningar för skol-SM, Lunarstorm Cup, födelsedagar....
Dessutom var lönen slut innan den kommit!  
Dessutom blev håret för kort ....
Dessutom.....

På plussidan är dock vädret.
Temperaturen sjönk lite igen så slasket uteblev 
Jag gillar verkligen snö och vinter!

Men advent får bli till veckan hemma hos oss eftersom vi åker iväg hela helgen.
Tänder ett ljus här lite i förskott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0