Ut med gammalt

fredag 4/1 = halvbra
 
Sov ut och kände mig faktiskt aningen bättre än igår, så efter en bra förmiddag bestämde jag mig för att åka till jobbet och byta tentamensbunt.
Innan vi åkte kom "Erland" med 6 kollin till den hemflyttade dottern
Hon följde sedan med till stan och vi gjorde bort några ärenden på en av stadesn lågprisaffärer.
Sedan till #4 i nya läggan för att dricka kaffe.
När vi skulle åka kom hon på att vi kunde hjälpa henne att packa upp den nya TV'n.
46 kilo, 164 cm bred.
Jag försökte mest hålla mig ur vägen, men #1 är ju expert på smart-TV, så innan vi åkte var allt igång.
När vi kom hem gjorde vi en megagod skinkpaj av kryddskinkan.
Några inköp kvarstod dock, så jag drog iväg till kåmpe före kaffet.
Hade tänk förnya min fina julbukett, men det fanns inga tulpaner att köpa.
Jag gick på rosor och slängde den gamla buketten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0