Testade ett nytt bröd

måndag 7/1 = nytt recept
 
I natt sov jag däremot minimalt.
Typiskt när något nytt (och motigt) ligger i pipelinen.
När jag kom hem kände jag att det var läge att försöka åstadkomma något, så jag tvättade lite och bakade kollegan Ls goda bröd.
Lite oklart om man skulle ha bollar eller utplattade degklumpar, så jag gjorde fyra av varje :-D
Det blev dock ingen större skillnad. De såg ungefär likadana ut efter gräddningen.
Möjligen gräddade jag dem aningen för länge.
Sedan visade Toadette framfötterna!
Jag byter aldrig karaktär och utrustning, för jag räknar med att jag så småningom kan behärska ekipaget. Men högt blandas med lågt tror jag är en korrekt beskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0