Överlevde

måndag 21/1 = prövningarna
 
Trots mina onda aningar lyckdes jag sova rätt ok.
Tacksamt!
Någonstans i går blev jag så trött på att oroa mig att det la sig.
På förmiddagen idag fick jag en hel del annat gjort och gjorde dessuton en rejäl genom gång av texten i min presentation.PAckade ihop, tog bort dubletter och ett par punkter som jag själv inte förstod.
Nöjd gick jag i väg för att äta lite lunch.
När jag kom tillbaka bestämde jag att jag inte skulle göra mer och kopierade över presentation till min Mac Book. Så upptäcker jag att jag har kopierat åt fel håll, dvs. skrivit över den nya filen med den gamla.
20 minuter kvar till start.
Men jag hade först gjort redigeringen på en papperskopia, så det gick att återskapa på några minuter.
Så var det bara att leverera det jag hade.
Det kändes rätt ok, och när jag väl är igång är det bättre än i min gruvande tankar.
Barnafadern har tidig träning på måndagar så vi drog hem vid 16.
Hade redan bestämt att jag skulle gå direkt till gymmet, så det gjorde jag.
Gjorde som vanligt 3 + 1 + 2 + 1, växlade spring och gång. Jag tror egentligen att det är min mentala ork som tryter först. Men bättre gå dit, tänker jag....
Hoppas arbetstiderna blir lite mer normala framöver. Jag har jobbat semesterdagar och helger senaste månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0