Nyårsdagen 2019

Nyårsdagen 1/1 2019 = återhämtning
 
Så har det gått ett år igen.
Vad hände det gångna året egentligen?
Tja, det är väl det jag har bloggen till. Att påminna mig om de dagar som gått.
Jag har varit i ett mode där det känts som när barnperioden var som intensivast.
Varje dag är oändlig, men tiden rusar förbi.
Vad ska man tänka och hoppas för det nya året då?
Kravlistan skulle kunna bli lång, men kanske drar ner mer än den ger hopp.
Så jag skulle helst se väbefinnande och balans för mina nära och lite mer energi för min egen del.
Jag har visserligen semester, men jag ska åka in till jobbet i morgon och börja rätta tentor.
Trots att jag tog hem 25 stycken har jag inte rört dem.
Det värsta är att jag från det jag vaknade har haft ont i halsen och huvudet.
Hoppas min mamma får sin telefon i morgon och att jag får min besällning med magnesium. Annars blir det nog bäst att köpa en extra burk i morgon. Vill inte ha kramp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0