Trippla träningspass samma dag

söndag 3/2 = mycket på en gång
 
Det har kommit en hel del snö sista dagarna.
Innifrån ser det supertrevligt ut, men om man ska komma ut med bilen ur garaget finns ingen återvändo.
Barnafadern och jag gick ut direkt efter frukost och skottade det vi orkade. Man får hoppas att det blir lite mindre att skotta vid nästa tillfälle. Så drack vi kaffe och Barnafadern drog iväg på handbollsmatch. Äldsta dottern och jag klädde om för att gå till gymmet, men skottade en del innan.
När vi kom tillbaka var sonen ute och skottade, så jag stannade ute för att vi åtminstone skulle få bort från garageinfarten.
Nu ska det bara fixas lite mat och funderas lite över om jag är klar inför i morgon. Längtar efter ett lite lugnare tempo i kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0