Ditten och datten

måndag 25/2 = lite av varje
 
I dag var det massor av småsaker.
Sådana dagar känns det fel i slutet. Allt och ingenting gjort, är känslan.
10-12 gick jag på kollegans föreläsning, bara för att veta vad han säger.
Framför mig såg jag en intressant färgkombo. Lila hår och orange hoodie.
Möjligen är jag både inskränkt och fantasilös.
Projektkollegan och jag hade ett snabbt möte angående rapporten. Den får lov att vara klar till veckan, tycker jag.
När jag kom hem var det bara degning på agendan.
Käkade, drack kaffe och lät Toadette visa var skåpet ska stå.
Nu har jag letat lite efter en referens som jag tror att jag läst, men naturligtvis inte kommer ihåg. Degar lite till och kanske satsar på att komma i säng i dräglig tid??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0