Missade hämtningen

onsdag 26/9 = massor
 
Idag var det många småsaker som behövde fixas. Några som var i beräkningen och flera som borde ha varit det :-( Jag satt kvar  på jobbet eftersom det var dags för ett besök hos GBG på kvällssidan. Den här gången kunde jag inte ens fuska mig igenom läsbetinget, men hon tyckte att jag skulle komma ändå.
På vägen hem plockade jag upp sonen och hans gf på stan, efter att de varit på sin första tangolektion.
Modigt tycker jag.
En nackdel med att jag satt kvar på jobbet efter 17 var att jag inte kunde hämta mina skor:
Det får bli i morgon i stället.
Torsdag och fredag har vi examinerande projektredovisning.
13 grupper delade i 26 hälfter gör att vi har 4 olika redovisningspass, där jag och en kollega kör parallellt. Sex projekt varje eftemiddag för oss var.
Jag vet att mitt huvud brukar vara som en boll efteråt.
 
 
Idag hade vi möte om stora kursen som börjar om en vecka.
Puh.
Nu har jag degat bort den lilla lediga tid jag hade ikväll, så nu är det bara att stänga korpgluggarna och hoppas att det känns bättre när de öppnas nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0