Det rullar vidare

måndag 10/9 = så är det vecka 2
 
Hela dagen var det att springa runt på en massa småärenden, bokade möten och email.
På kvällen var det BG hos GB.
 
tisdag 11/9 = dags att gå på gymmet
 
Hela dagen obokad, men ändå lyckades jag inte komma igång med det mindre roliga jobbet i InfoGlue.
Snart deadline på den :-(
Åkte hem lite tidigare för att kunna göra bort dagens pass.
Här sitter jag och gruvar innan.
Efter vårens bedrövliga träningssituation har jag lite bättre kontinuitet.
Det mentala är riktigt motigt, och har så varit sista halvåret.
Målet är att träna åtminstone var tredje dag och se om jag orkar täta på det lite om ett tag.
Nu försöker jag komma igång med intervaller, för att få lite bättre kondis och tempo.
Pulsen är högre, men det kan ju lika gärna bero på den dåliga formen.
Käkade lite rester och har tittat på två avsnitt av Watson (=Elementary). I morgon blir det lilla brandkårsutryckningen. När många är inblandade kan saker ramla mellan stolarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0