Så drar intensiva oktober igång

måndag 1/10 = Busy day!
Dagen full av en massa små uppdrag.
  • ansökan om medel för pedagogisk utveckling
  • publicera kursutvärdering
  • publicera seminarieschema för onsdag
  • speltester, 2 timmar
  • massor av epost såklart
  • rodda lite kring stora kursen som börjar torsdag
Puh.
Åkte hem 16, eftersom Barnafadern ska hem, äta och sedan vara tillbaka i stan innan 18. Så då skulle jag passa på att gå till gymmet före middagen.
Allmänt energilös. Inte muskeltrött, bara trött.
Sprang väldigt lite, och försökte gymma lite som kompensation.
Förhoppningen är att energibristen beror på den något klena lunchen.
Åt bara lite soygurt.
Hem, duscha och äta en helt ok restmiddag.
 
Jag har en liten bildgåta, för mina trogna läsare att klura på:
 
Vad kan det här tänkas vara....? 
Svaret kommer kanske i morgon.
Ledtråd: det är inte helt charmigt i verkligheten och bilden är tagen på mitt jobb.
Nu ska jag titta färdigt på Mia Skäringer Kroppshets (del 1).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0