Fullmatad helg

lördag 27/10 = dag på stan
 
Sonen skulle få sin födelsedagspresent, så vi skulle följas till stan.
Ett par skor hade vi bestämt var en bra sak att satsa på.
Jag hade en egen shoppinglista, om det skulle bli tid över.
Vi var rätt effektiva och hann också med en god kopp kaffe.
På vägen hem handlade vi matvaror också.
Jag köpte en hårddisk och underkläder, men en hel del annat också.
Fyndade en handväska på rea. Jag har tittat på den tidigare, och nu såldes den för halva priset. Jag köpte också en scarf att ha till.
På eftermiddagen anlände yngsta dottern med bf för att fira sin bror.
Vi gjorde pizza och hade tårta efteråt.
 
söndag 28/10 = småfixat & tränat
 
Vintertid införd.
Det innebär att man vaknar utsövd en timme tidigare på dagen.
Fixade lite i stället-som-inte-fårnämnas-vid-namn.
SöndagsX, kaffe, lätt lunch och sedan var det lagom att traska till gymmet.
Det var utsiktslöst att jag skulle ta cykeln idag.
Nysnö och sol.
Försökte hålla lite högre fart en lite längre sträcka.
Det gick väl sådär.
Sedan bara lågfartsaktiviteter.
Slötittar lite på TV och ska strax glöra kväll.
Som alltid är målet att sova mer inför arbetsdagar, men det går väl också sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0