Fortsätter med varannandagsträning

måndag 8/10 = första frågestugan
 
Nu börjar den intensivaste perioden på året.
Mitt i valperioden och undervisning varje dag.
Gick till gymmet när jag kom hem.
Bara på tjurrda.
 
 
tisdag 9/10 = bara latar mig efter jobbet
 
Jag kände mig så trött, så jag ställde in BG hos GBG.
Tittar på TV, dricker te och superlatar mig :-D
 
 onsdag 10/10 = långa intervaller
 
Det är dryga dagar den här perioden.
Individuella möten, sammanträden och sedan avslutas varje dag med frågestuga 15-17.
Mamma ringde (!), men det var såklart ett brev från Transportstyrelsen som oroade.
Sista chansen att överklaga återkallandet av körkortet. Innan 18/10 ska honskriva en motivering och bifoga ett läkarintyg. Så det hade hon satt igång med. Jag fick höra motiveringen. Får se hur det går med läkarundersökningen. Hursomhelt blir det enklare när detta är helt ur världen, eftersom hon blir så nere av det. Vill inte leva och allt är meningslöst.
När vi kom hem virkade jag färdigt den senaste produktionen av pannlappar.
Men sedan sjönk energin när jag kom till gymmet.
Körde lite längre intervaller (800 m) för att försöka höja farttåligheten lite.
Nu tittar jag lite på Karlskoga - MoDo. Efterutsändning, så när jag blir less tittar jag väl på slutresultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0