Effektiv förmiddag

lördag 13/10 = effektiv förmiddag
 
Trots att jag sov ut ordentligt hann vi med väldigt mycket på förmiddagen.
Vi hann
  • plocka upp all fallfrukt
  • åka till återvinningen med frukten
  • hem och hämta allt skräp
  • återvinningen igen
  • kåmpe med alla pantburkar och flaskor
  • handla
  • barnafadern till returgården md hushållsåtervinningen
och kaffet var fortfarande ljumt i min kopp. Fast odrickbart, så jag gjorde nytt.
Efter en lättare lunch och ett korsord, drog jag till gymmet.
Kåmpe rear ut julskummet redan?!
Tänkte att jag skulle starta om med en träningsplan i RK, men de har helt försvunnit. Så nu får jag försöka hitta en plan någon annanstans. Synd, för de pssade mig väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0