Bilen är beställd

måndag 15/10 = valspurten & pekare
 
Om jag förstått det rätt har Barnafadern nu definitivt sagt att vi vill ha den bil vi specificerade förra veckan.
Som sagt leverans tidigast i april.
Massor av frågor med anledning av valet och sedan var det bara att rusa till frågestugan. Nu är det pekare och parametrar för hela slanten. 23 när vi startade, men det beror nog delvis på att de haft handledning i den lokalen just innan.
Jag hann inte ens dricka upp mitt kaffe den här gången.
Ibland spelar jag lite sudoku på telefonen mellan frågorna. Och svarar på mail.
 
tisdag 16/10 = backlash & mera pekare
 
Kände mig riktigt dagen-efter, i så mening att ingenting direkt tvingade sig på. Så jag gjorde en massa småadministration och sköt lite på ett par större utredningar.
På frågestugan var det färre deltagare idag, men frågorna är desamma. Dessutom verkar de inte riktigt kunna lyssna på någon annas fråga och inse att det är samma.
Ett mål nu är att lyckas plocka undan lite på mitt rum.
Den kortsiktiga åtgärden är att kasta och strukturera (=höga), men det långsiktiga målet är att rensa och arkivera det lilla som ska vara kvar.
Nu är det post-it-lappar överallt. Halvfärdiga studieplaner och intyg. Noteringar på block. ToDo-listor som bara delvis är avklarade.
Kom hem så sent att jag ställde in träningen idag.
Får satsa på att komma iväg till gymmet direkt efter jobbet i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0