På fredag får den late brått

fredag 16/11 = splittrat
 
Jag hade bestämt mig för att vika denna dag helt i [DKV]-anda.
Vid andra koppen kaffe var vi tre.
Jag hade fått kompletterande data från Matematik, så jag satte igång att försöka organisera det utifrån våra grupper. Min förhoppning var att se om det fanns anledning att förvänta sig skillnad i exjobbsstrukturen.
 
Diagnostiska proven i matte har en negativ trend, medan antagningsbetygen har en mycket positiv trent.
Kan det bero på betygsinflationen? Matteproven borde ju mer bero av kunskap än av betyg.
Ger det mig bättre grund för att säga att årskullarna har svårare för abstrakta resonemang?
Vi lunchade på Skogis. Då fick vi två promenader också. Klar dag utan blåst, så det var skönt.
Naturligtvis straffar det sig att man sätter av en lyxdag så här.
Så därför tog jag hem en bunt tentor, för att komma ytterligare en bit på väg.
Och faktiskt tog jag mig igenom alla.
Är faktiskt väldigt nöjd att tentarättningen ser ut att gå i mål med hedern i behåll. Onsdag ska vi lämna igen den. Nu vill vi bara se totalresultatet :-) Två cuper i Mario Kart utan särskild framgång har avslutat arbetsveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0