Dagsutflykt & döstädning

tisdag 27/11 = heldag med mamma
 
Drog iväg söderut direkt på morgonen. Handlade mat på vägen, eftersom mammas lokala affär har gått i konkurs. När jag kom fram drack vi kaffe och sedan tittade vi ut kläder för henne att ha på svågerns kalas i veckan. Sedan blev det lunch på lokala hotellet och en stunds vila innan vi drog iväg till hörcentralen.
Allt gick bra och förmodligen är de  nya hörapparaterna klara innan jul.
 
onsdag 28/11 = småstök & träning
 
Möten, småjobb och lite städning.
Hittade en del roliga saker.
Jag gillar min gamla musmatta med FORTAN 90.
Min TI-30 fungerar fortfarande!
Snabbt matintag och iväg till gymmet.
Idag försökte jag mig på 400m-intervaller. 10 stycken fick jag ihop. Sprang upp- och nervärmning såklart.
Tyvärr ser jag ingen direkt effekt, varken vad gäller tempo eller uthållighet. Nu blir målet Blodomloppet helt plötsligt en riktig utmaning. I nuläget vet jag inte hur jag skulle klara av att pina mig en mil på löpbandet, oavsett tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0