En lika trevlig dag

söndag 13/5 = hamburgare, idag igen
 
Även idag kunde vi dricka FMK ute.
Så otroligt skönt.
Sedan fick vi kom vi på att att vi hade ett ärende till stan.
Deltidspensionären ska ha tre föreläsningar i veckan, med start i morgon och ville hämta lite material på jobbet. Jag ville skriva ut och titta på sista versionen av tentan som ska gå på tisdag.
Egentligen ville jag shoppa på Panduro, men det kom inte på frågan idag. Stan skulle det vara.
Yngsta dottern var snabb och ville haka på.
Hon hade ett ärende och kunde tänka sig hänga ett tag med gamlern'.
När vi var klara på stan packade hon lite saker, bytte om till träningskläder och sprang större delen av sträckan hem till oss. Vi grillade hamburgare igen, för man kan ju inte kasta bort de kvarvarande bröden. I alla fall så länge de inte har gröna prickar.
Vi satt ute och åt, men kaffet fick bli inne.
Sedan skjutsade jag hem dottern till stan och så var det dags för Sverige-Schweiz i VM.
Mycket bra inledning, svag tredje period, men seger till sist med 5-3.
Hann sitta ute ett par timmar totalt sett, men det var inte riktigt lika varmt idag tycker jag.
Tisdag har jag tid hos massageterapeuten, och nu vill jag verkligen få någon ordning på det här eländiga benet.
Ibland får jag för mig att det kan vara något som är brutet?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0