Årets första utekaffe

måndag 30/4 = kanondag
 
Igår hade vi verkligen kalasväder.
Jag satt ute 3.5 timme i solen. Lyssnade på ljudboken, klippte bort lite skräp bland blommorna och njöt.
Kaffe såklart!
Någon/några har knaprat på mina tulpaner.
Förra sommaren var det samma visa, men några blommade i alla fall.
Nu har jag ställt ut min praktiska skor utanför köksdörren, så är det enkelt att traska ut.
tisdag 1/5 = jobbar (i hemmet)
 
Idag är det inget läge för utenjutning.
Satte igång med tentarättning, nästan direkt efter frukost.
Efter att ha gjort klart den ena uppgiften och kommit halvvägs med den andra, inser jag att jag inte har tänkt helt rätt vad den korrekta lösning ska vara. Bläääääää....
Mailade kurskollegan för att be hen dubbelkontrollera innan jag börjar ändra i mina överlägsna kommentarer. Den här gången var jag övermodig och rättade med rött bläck dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0