Som ett brev på posten

tisdag 6/3 = träning
 
Hade ett antal samtal, och bokade ännu fler, under dagen.
Vi lyckades också slutföra tentamenskonstruktionen. Puh!
Spänningshuvudvärken firar triumfer.
Treo hjälper inte ett dugg.
Skulle nog behöva ta ut någon dag ledigt tror jag. Det har varit mycket helg- och kvälljobb ett (längre) tag.
 
Kom hem sent, sen (men jättegod) middag.
Trots alla motigheter lyckades jag släpa mig till gymmet.
Det finns ingen bonus med det.
 
I morgon är det möten mest hela dagen, men helst skulle jag programmera. Det vore ju skamligt om jag inte går iland med det.
Lite roligt är det ju också.
Tacksam att det inte ska göras i C den här gången :-D
Python hr en del egenskaper som är enklare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0