Sätta delmål

söndag 25/3 = träning
 
Efter en taxitur till stan gick jag till gymmet vid 19.
Känns bra att det åtminstone blev tre pass den här veckan.
En sann fraudfeeler tittar såklart på hur det kunde ha varit:
Jag låg aldrig under 30 km i veckan förra året, nu får jag vara jättenöjd om det någon gång blir 20. Ingen idé att starta en träningsplan. Försökte ju tidigare i vinter, men jag orkar helt enkelt inte passen. Försöker varva själv med lite intervaller, men det kräver mental styrka att ge sig in i. Men det gör ju längder också...
För att orka mentalt, så sätter jag olika delmål. I tid eller sträckor, ökar farten i lite olika mönster. Då behöver jag bara fokusera på att ta mig till nästa ändring.
 
 Lite lättare att ta en längre tur ute tyckte jag i höstas, så jag ser fram mot barmark och asfaltslunken.
Jobwise: har all valinformation måndag & tisdag denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0