Over and out!

söndag 4/3 ≠ träning
 
Såg på Vasaloppet medan jag åt frukost, men sedan var det dags att börja med tentamensförberedelserna igen.
Det blir ju mer som en megarepetition.
Jag höll på till 23.30.
Ingen tur till gymmet hann jag.
 
måndag 5/3 ≠ träning
 
Yngsta dottern sov över, så vi åt frukost ihop innan det var dags att åka mot stan.
Kollegan och jag startade direkt på morgonen med genomgång för båda kurserna. Chefsarkitekten VAB'ade så vi fick klara oss själva. Gick nog ok.
Direkt efter lunch var det dags för nästa insats. Bara 25% dök upp.
Kaffe och sedan tentamenskonstruktion. Har nog aldrig gjort uppgifter så snabbt. Det brukar vara tämlligen mödosamt.
Fick lov att ta itu med liggande mail innan jag kunde gå hem.
Då var orken slut, så jag slängde mig i soffan och låg pall hela kvällen.
I morgon har jag  en hel del inidividuella samtal hopsamlade.
Och snart är det både valperiod och start av nya kurser.
Roligt nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0