Nu har det gått ett år :-(

torsdag 1/3 = träning
 
Nu känner jag mig jobmässigt efter, igen :-(
Massor av småärenden, lyssnat på föreläsning, utfört ett uppdrag åt GU, ...
På kvällen gick jag till gymmet.
Januari och februari var som tidigare träningsmässigt.
Inte så roligt att titta på.
Snittet ligger på 1.7 pass per vecka, jämfört med de 4 jag skulle vilja.
Det går bara inte. Jag orkar inte träna två dagar i rad t.ex.
Nu har det här eländet pågått ett år!
Två gånger har jag försökt få veta vad det är, utan att egentligen ha fått något som helst besked.
Postviralt trötthetssyndrom är det enda som någonsin uttalats. Men bara i förbifarten, som en fråga.
 
 
I morgon är det DKV, men jag får nog använda tiden till att lösa gamla tentamensuppgifter. Måndag är sista insatsen. Nja, inte riktigt sant, för det ska ju examineras också. Ca 175 tentor att rätta. Det blir ju roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0