Man får sota för ledigheter

tisdag 20/3 = träningsdag
 
Dagen startade med en tur till polisen för att hämta våra pass.
Såklart blev resten av dagen en
med bokade besök, och ärenden i låååååång kö.
Har fortfarande ca 25 mail obesvarade.
På träningsfronten fortsätter jag den goda, men hopplösa, kampen.
Förhoppningsvis mår jag bättre av att vara tjurig, än att ge upp.
Fast i princip har jag gett upp.
Känns helt meningslöst före, medan, men kanske lite mindre efteråt.
I morgon är det sammanträden och mera behörighetskontroller. Just den här perioden och motsvarande på hösten misströstar jag om människor förmåga att ta in information. Jag verkar inte kunna registrera mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0