En i taget

onsdag 14/3 = ingen tid för rättning
 
Morgonen började med en tur till polisen.
Här kan man få vänta, enligt tidigare erfarenheter.
Men ack vad jag bedrog mig:
  • Vi hade tid 9.20.
  • Parkerade 9.12
  • Avslutade parkeringen 9.28
Imponerande effektivitet.
Hann lagom till jobbet för att gå på APT.
 
Efter det försökte jag fixa lite med valmaterialet, vilket betyder att man måste slåss med InfoGlue :-(
 
Eftermiddagen helt uppbokad med individuella samtal.
 
Det gjorde att jag fick döva samvetet med att ta hem lite tentor.
Nu har jag rättat den bunten.
Jag satsar på "sakta och osäkert".
 
Får lite dåligt samvete eftersom det är så få som fixar det här.
Skriver rätt mycket kommentarer, och ritar figurer:
Borde kanske fundera på packning för utflykten på fredag?!
 
Träningen får bli i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0