Ännu en helg

fredag 2/3 = more of the same
 
Klippte mig på morgonen, DKV från lunch.
"forskade" med att försöka lösa en gammal tentamen.
Gick skapligt, men det är väldigt mycket detaljer och jag är inte riktigt i fas.
Kvällen var stillsam.
 
lördag 3/3 = träning
 
Skjutsade Barnafadern till hallen och åkte själv till jobbet.
Massor av administration tog mesta tiden och sedan fastnade jag på en grafuppgift.
Känns en aning motigt faktiskt.
Nu är det genomgång av gamla tentor kvar, OCH konstruktion, OCH rätta en hel massor av uppgifter.
Det är nog bara att göra en hel massa timmar, med början i morgon.
Sedan har jag en programmering ogjord också.
 
Nu tittar jag ikapp lite på brittiska deckare.
Dom har sin styrkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0