Vad gjorde jag idag då??

torsdag 7/6 = kallt
 
Hade börjat fundera på att ta mina rosa jeans på jobbet, men +10 grader framkallar inte sommarkönslor.
Jag har t.o.m. slutat ha min 3/4-byxor, eftersom jag frös.
Skulle nästan vilja ha mössa och handskar.
När jag tänker efter kan jag inte säga vad jag åstadkommit idag.
Jo, jag lunchade med yngsta dottern.
Trevligt (fast ingen bra mat tyvärr).
 
Sonens brännbollslag 2018:
 
Annars har vi ikväll sett Sveriges damer besegra Kroatien med 4-0 i VM-kvalet (fotboll).
Alla bra serier som jag har access till, är slut, så häromkvällen började jag titta på första säsongen av Boones.
Den är inspelad 2005 och stora halsband är obligatoriskt.
Just det här avsnittet (S1, Ep3: A Boy in a Tree) såg jag nu ikväll efter fotbolllen.
Dags att rehabba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0