Granskat hela dagen

fredag 1/6 = inget bra verktyg
 
Idag var det bara att sätta fart och hoppas att tiden skulle räcka.
Hade eg. planerat att jobba med projektet, men det var bara att glömma. Min partner in crime har heller inget utrymme nu. Det är inte som att jag har legat på latsidan heller.
Tisdag, onsdag och torsdag kväll har jag suttit hemma och rättat tentor för att hinna klart.
Man behöver lite marginal för att kunna dubbelkolla alla gränsfall.
Fick hjälp av kollegan att scanna in de delar vi behövde skicka till kollega #3, för bedömning.
Granskningen gick över förväntan trots det bedrövligt dåliga verktyg vi jobbar med. Jag blir lika upprörd varje gång. Men:
Gjorde några misstag dock, så jag fick lov att maila min handläggare och fråga om råd.
Får se till veckan vad som händer.
Efter jobbet åkte vi till stan för after work (annat ord för orkar-inte-laga-mat-idag).
En not om bensituationen: tyvärr tycker jag att jag har mer ont nu, visserligen i lte annan form, men ändå. Springa är inte att tänka på. Borde kanske sätta igång styrketräning i stället för att inte sagga ihop alldeles.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0