Bra på att undvika

onsdag 20/6 = gör en medioker insats
 
Tidig start för Barnafadern skulle göra en uppföljande lungröntgen 07.30.
Redan till förmiddagskaffet hade jag avslutat jobbet med återkoppling till exjobbarna.
Resten av dagen gjorde jag ett gott jobb att undvika det jag borde göra, läsa och kategorisera gamla uppsatser.
Ute i paviljongen är det bra att ha servetter till hands, så jag har haft ett vitt servettställ i trä, med ett trähjärta som tyngd.
Nu har snöret till hjärtat gått av och jag har letat ett nytt servettställ eftersom det målade träet har en tendens att färga av sig på underlaget.
Jag hittade ett på stora varuhuset med, som jag tycker, rejäl tyngd.
Det är viktigt eftersom det kan blåsa en del.
Igår och idag har jag plockat servetter i slänten.
Så det fungerade inte.
Tidigare använde vi en stor sten som tyngd, och det fungerar.
Inte så snyggt dock.
Nu i kväll har jag varit iväg till GB och suttit i hennes uterum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0