Bara att starta tog 5 timmar

måndag 11/6 = Ingen återvändo
 
Nu gick det inte att skjuta upp längre.
Ändå lyckades jag förhala uppsatsläsningen fram till 14 😩
Bara att ta med sig hem.
Varmt och skönt så jag satte mig ute.
Starx före åtta blev det oskönt, så då gick jag in.
Nu har jag gjort färdigt den första, och påbörjat den andra.
Varje år i juni tänker jag: jag ska aldrig mer ta på mig det här.
Och varje år tänker jag: det borde ju gå att lära sig, så att man behärskar det??
Masochist??
Förmodligen.
 Har försökt få lite grepp om hur det fungerar med hemtjänsten för mamma, men det är inte enkelt.
Det går inte att ringa direkt till en personal (hennes mentor tänkte jag mig), och det går inte att skicka sms, men hur ska jag få tag i henne då. Idag när jag ringde var hon ledig (helt ok!), men hur vet jag när det passar att ringa?? Nu lovade den som svarade att be henne ringa upp mig. Blir det i morgon, frågade jag. Jag vet inte om hon jobbar i morgon var svaret jag fick.
Pratade en lång stund med min syster, och fick en del info om vad som händer från hennes horisont.
Jaja, nu får jag se om jag blir uppringd.
Fullt upp i morgon på jobbet, så läsningen lär inte gå framåt 😞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0