Inne och ute

tisdag 3/7 = blandad kompott
 
Barnafadern for på en liten bunkringssväng på Sys$Bertil.
Morgonen sådär, så jag drog igång nästa bullbak.
Vegansk havrefranska.
Har tänkt göra det enkelt för mig och köra veganskt så långt det går.
Passar alla.
Sedan hade himlen klarnat upp, så jag drog ut.
På agendan var att sidsola, eftersom det blir rätt tydliga vita "revärer" om man bara ligger på rygg/mage vinkelrät mot solen.
Men det är rätt obekvämt. Svårt att lösa sudoku och korsord i den positionen.
Jag lyckades bättre på ena sidan.
Alltid något.
In och titta på Sveriges match (16.00), och dom vann mot Schweiz.
Så himla kul!!
Vi åt kycklingsallad ute och fick sedan en kopp espresso i eftervärmen.
Sedan var det dags att se vilka Sverige får möta i kvartsfinal (lördag 16.00 == bröllop!).
England mot Colombia, där England vann på straffar.
Så nu blir det Sverige - England i kvartsfinal (mitt hjärtetips var ju detta i final). Åkte sedan iväg för att hämta nyckeln till #1's lägenhet, för i morgon levereras sängen dit. Då blir det montering och sedan hämtning på flyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0