Är sommaren slut nu?

fredag 20/7 = mindre pressande värme
 
Stillsam dag, men ute såklart.
I början var det lite kvalmigt, men sedan blev det lite disigt, och till sist riktigt molnigt.
Varm och skönt hur som helst.
Jag satt ute med kaffet och sudokut till strax efter 20.
Äldsta dottern stannade kvar och är kvar till i morgon.
I morgon ska vi göra en liten utflykt. Vi har bjudit in oss till min 08-kusin med hus i Höga kusten.
Dit kommer också min faster och hennes son, dvs. en annan av mina kusiner med sin sambo.
Vi sover kvar där, och på söndag ska vi träffa min kusin på mammas sida som är permanent bosatt inte långt därifrån. Faktiskt nästan granne med min fasters sommarstuga. Sedan har vi inte bestämt mer. Tittar väl in till våra föräldrar på vägen. Sover kanske kvar ytterligare någon natt och åker sedan tillbaka. Tror jag.
Jag har insett att jag nog måste svara på några mail i början av veckan. Sista svarsdatum i första omgången är 27/7 och en del studenter är stressade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0