Vardagsmysterium

söndag 14/1 = mera jobb
 
Efter damernas teamsprint åkte vi till jobbet, idag igen.
Har försökt göra F1 till min, men det tar tid.
Tror att jag ska hinna med det här i alla fall. Lite drygt 30 bilder är i mesta laget, men allt är ju inte teori.
En viss lättnad att det drar igång, och det kunde ha varit sämre, men det känns verkligen inte komfortabelt.
In källa till oro är att jag är ovan. Har inte undervisat på en reguljär kurs sedan 2011. Hur gör man?
 
Vid 17.30 åkte vi hem, lagade mat och såg Sveriges match mot Serbien. Bättre än mot Island i fredags, men lite skakigt på slutet. Vinst till sist.
Sista dagarna har jag allt mer förtvivlat letat den lampa som står i gästrummet, när det inte är jul. Den har timer så att den ska vara igång när vi kommer hem. Den i rummet bredvid hade jag bara flyttat in i en bokhylla, men gästrumslampan hitattade jag bara inte. Har gått igenom huset flera gånger. Till sist måste man ju leta på de osannolika platserna.
När jag bytt om efter jobbet och var på väg ner råkade jag slänga en blick in i gästrummet:
WHAT??
Har den stått där hela tiden?
Träning har det inte blivit i helgen.
Jobbet har tagit all ork och slammat upp dagarna.
Ska se om jag kan pallra mig iväg i morgon kväll. Det kanske kan behövas efter den mentala urladdningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0