Listor, länkar och celler

tisdag 9/1 = bara att borra ner huvudet
 
I dag har stvl-aktiviteterna tagit mycket tid.
=> mindre tid för mig att lära mig allt det formella.
Andra händelser i korthet:
  • I söndags tappade jag ner glastallriken till micron.
  • Lyckades hitta Produktnumret (PNC), som behövs för att beställa ett nytt
  • Amarlylisen i vasen har slagit ut
  • I dag kom nyckel #1 till peggan tillbaka, efter sin långtur till Sholm (utan varken bilen eller sin kompis)
  • På kvällen åkte jag till vårdbiträdet (#4) och vi satte igång med säsong 4 av Bron.
  • Fick en present:
Undrar bara varför just jag fick dessa?
Tänker hålla ut och använda dem till Tjugondedag Knut, som infaller på lördag.
Men glansen falnar.
Granbarren faller fritt nu. Man hör hur det rasslar helt oprovocerat där i hörnet.
Det kommer inte att bli åtgärdat i morgon kväll heller, för då åker handbollstränarn' iväg på bortamatch, så jag passar på att göra några timmar extra på jobbet.
 
Ingen träning idag alltså. Är rätt muskelöm i benen :-(
Hur trist kan det börja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0