Julgranen är kaputt

onsdag 3/1 = övar vidare
 
På jobbet går det långsamt framåt.
För att komma in i det gör jag alla uppgifter och övningar. Dessutom har jag bestämt mig för att läsa allt i boken. Jag undrar bara hur studenterna ska hinna allt det här. Jag har redan lagt massor av timmar på de tre första föreläsningarna och deras material.
Asymptotisk och experimentell komplexitetsanalys:
 Ordningen på materialet i början känns inte alls bra, och trots att jag hade bestämt att inte ändra något första gången känns det snart omöjligt att vara ansvarig för oredan. Problemet är att jag inte riktigt behärskar det än, vilket gör det svårare att överblicka.
På hemmafronten har granen slocknat :-(
Jag har bytt massor av ljus med det hjälper inte. Det blir nog lättare att testa när slingan är avplockad.
Den barrar rätt ordentligt, så jag väntar med att demontera den till vi är två som kan bära ut den.
Stearinborttagingsuppgiften är avslutad för den här gången.
Jag köpte en stor packe med kaffefilter, och det gick åt massor.
Helt klart mitt mest lyckade försök, någonsin.
Dukarna är nu tvättade och ser skapliga ut.
En annan fråga är om jag är frisk nu och kan återuppta träningen. Den gick ju ändå inte bra större delen av förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0