I am too old for this ****

söndag 21/1 = mest jobb
 
Startade lugnt som alltid, men gjorde mig sedan klar för att åka till jobbet.
Vi tog en tur till kåmpe, men sedan släppte jag av Barnafadern hemma och åkte direkt.
Hade bestämt att fixa en övning som var kopplad till föreläsningen i torsdags.
Insåg dock att den skulle bli väldigt omfattande och bestämde mig för att börja försiktigt.
Vertyget är dock lite tungjobbat och det är något i organisationen som jag inte förstår eller så kan man inte göra som jag vill.
Hade bestämt att åka hem 17 och då var jag också klar.
Precis innan avfärd fick jag ett mail från den parallella kursen, och insåg att vi kanske missat ett inslag i slutet av kursen.
Ooops :-(
Sista dagarna har jag insett att det nog är länge sedan vi hade en sån här fin vinter.
Inte minst det faktum att döttrarna drog till pulkabackan i går bidrog till insikten.
Yngsta dottern hade bjudit in sig på middag, vilket var så trevligt.
Jag uppskattar spontana besök.
Pulled pork hade Barnafadern fixat under dagen, och till det hade vi VB-ostkräm.
Gottigottgott!
Tillsammans löste vi färdigt söndagsXet.
Visste inte att expedit kunde betyda flinkt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0