För en kort stund var det tomt i inboxen

tisdag 16/1 = bara kontroller
 
Drygt hela dagen gick åt till behörighetsbeslut.
Inte en minut till kursarbete.
Men vid 17 lyckades jag få inkorgen ren från nya, ohanterade, mail.
Till och med Little Miss Stubborn var nöjd en stund.
Men... jag hade en hel del ärenden på handskrivna lappar efter alla som "tittat" förbi.
Nu behöver jag en helg, för att få lite arbetsro igen.
Men det är ju en bit dit.
I morgon ska jag möta mamma på geriatriken för vidare minnesutredning.
Jag jobbar en stund på morgonen, åker direkt, möter henne där och och åker direkt hem sedan. Mamma åker sjukresa. Kan det vara så att hon haft en liten hjärnblödning? Det skulle kunna förklara förlusten av en del kognitiva förmågor. Förhoppningsvis får vi svar i morgon. Det gjordes en magnetröntgen för inte så länge sedan och vi lär få höra om man sett något där.
Torsdag har jag hållit ren på förmiddagen.
Jag hade börjat fundera på att lägga ut specifika programmeringsövningar till varje föreläsning, eftersom gruppen har programmeringen ett drygt år. Men det var mer en tanke än handling. Jag måste ju testa själv först för att veta hur man gör.
Fredag är i stort sett fullbokad med individuella samtal. Men det gör mindre, för min nästa föreläsning efter det är torsdag 25/1.
Har just sett Sverige besegra Kroatien och därmed gått till nästa omgång i Handbolls-EM. Bra spel, men Kroatiens målvakter var inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0