Sent igen

torsdag 18/1 = inte bara mer kontroller, men nästan
 
Förmiddagen ren för förberedelser. Funkade så där, men jag kände mig ändå komfortabel när jag gick.
Men som sagt, bara en föreläsning till är på börjad, men de två efterföljande är olästa och obearbetade.
Insåg efter samtalet kring två studenters arbetsmiljö (bisittare till studierektor), att det var lugnare att stanna på jobbet än att ta en snabb tur hem. Barnafadern har handbollsträning torsdagar och kunde ta med mig hem efteråt.
Jag gjorde så och hade hoppats att jag skulle hinna ta fram bra övningar till dagens material.
Men, nehej då. Fipplade lite med CAMBRO, men just nu tar det mer tid att vara fiffig, än att göra på det gamla sättet.
Hemkommen tog jag lite kvällsfika.
Tittade på ett nytt avsnitt av Blindspot.
Begrundade morgondagen:
 
8 individuella samtal.
Men sedan lite respit kanske.
De enskilda ärendena blir allt besvärligare, mer på gränsen, tufft att säga nej.
Jag är en mes.
Inte tränar jag heller.
Tror jag ska boka massage.
Känner att nacken protesterar när det blir så mycket kurande framför skärmen.
Barnafaderns syster blev mormor igår. Love anlände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0