tredagars

måndag 12/2 = BG hos GB
 
Stannade på jobbet tills det var dags att åka till GB.
Vi kämpar med Stinnisen, men det är tungt. Väldigt spetsfundigt och filosofiskt.
På kvällen ringde sonen.
Trevligt!
Då dök också frågan upp om de kan bo här till hösten.
Båda ska förmodligen läsa här under HT18.
Så klart de kan.
Trevligt!
 
tisdag 13/2 = träning
 
Det snöar lite hela tiden och temeraturen stiger.
Vanlig tisdags rutin. Barnafadern var pensionär hela dagen (måndag oxå), så när jag kom hem åt vi bara en lättare middag. Sedan gick jag till gymmet och han åkte till handbollsträningen.
Riktigt trött var jag (obs! inte BLEV utan VAR).
När jag kom tillbaka försökte jag ta ett par varv med snöbjörnen.
Supertung snö.
Jag höll på tills bränslet var slut.
Jag har hittat en bättre frisyr på min snapchatavatar.
Men kläderna... Man kan bara välja outfit, och ingen har vanliga blåjeans och kofta????
Get real, vet dom inte hur vanliga människor klär sig?

onsdag 14/2 = Bron
 
Jobbet går bra, om än långsamt. Eftersom jag inte haft varken kurs på länge eller den här alls, så är mycket första gången. Jag försöker göra alla uppgifter och förstår jag inte vad de går ut på, så skriver jag om dem lite.
Sedan gjorde jag diverse småadministration.
Idag hade biträdesdottern och jag äntligen lyckats pricka in en kväll att se avsnitt #6 av Bron.
Hon kunde åka med oss efter jobbet, äta middag med oss, se Bron och sedan tillbaka hem.
Följande konversation hade vi igår, efter att jag frågat om hon hade några önskemål vad gällde maten:
Både Bill och Bull kom ut till oss för att äta.
De hade med sig tre semlor från igår: Mandelfri, vanilj- resp. nutellasemla.
Bron #6 visade sig dra upp ett helt nytt samband mellan fallen. De visade sig anknyta till en person vi aldrig hört talas om tidigare.
Tjena...
Nu ska jag på egen hand se Bron#7, så tar vi den sista tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0