Ledig hela dagen

lördag 10/2 = otroligt skönt
 
Såååå skönt att inte ha något måste idag.
Första dagen på väldigt länge som jag känner mig helt ledig.
Nog för att jag har jobb att göra, men det ska inte vara klart på måndag så....
Kalasfin dag, på många sätt.
Har fixat i tvättstugan (städade den oxå!), bytt sänglinne, löst klart flera gamla korsord.
Tyvärr fick jag inte se Charlotte Kalla ta OS-guld. Jag orkade inte sätta väckaren (Barnafadern drog till Kalix i svinottan), utan hade bespetsat mig på att se loppet i efterhand till mitt FMK. Gick det? Nehej!
Jag hittade bara oändligt eftersnack (live) och dessutom trumpetades guldet ut överallt, så spänningen var förlorad oavsett.
Så dåligt att inte lägga ut loppet separat. Men så är det inte SVT heller.
 
Om en stund ska jag promenera bort till gymmet och lufsa lite på löpbandet. Ska ta det riktigt långsamt för att se om tröttheten går att hålla i schack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0