Hela dagen själv

lördag 10/2 = träningsdag
 
Fixade till en avatar att ha på Snapchat.
Tyckte det var det mest lika jag kunde åstadkomma.
Tvekis på den va'?!
Drog iväg til gymmet vid 15.
Sprang och avslutade med gång.
Benen trötta, men helt klart är tempot en viktig komponent.
 
I slutet av apsset dök en reprisering av morgonens skiatlonlopp upp på vägg-TV'n.
Jag visste redan att Charlotte Kalla vann, men det var ändå roligt att se loppet.
 
När jag kom hem var det bara att dra på kåmpe, och sedan fixa lite mat.
Bra när man är ensam, för då kan man hänsynslöst strunta i allt :-D
 
I morrn' är det herrarnas tur på skiathlon. Börjar 7.30.
Hur ska man hantera det?
Nu har di svenske knappast vinstchans, så sova kan vara värdare.
 
Vi har bjudit döttrarna på brunch och behöver hämta dem.
Trevlig idé tycker jag.
Lite familjetid, utan allt för ambitiösa arrangemang.
 
Nu har Barnafadern kommit tillbaka från handbollsutflykten.
De vann, i vanlig ordning.
Nu tittar vi på Elementary.
Väldigt bra Sherlock Holmes-version.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0