För det finns en särskild mening med att bara finnas till

fredag 16/2 = on the road
 
Tog sovmorgon och skjutsade sedan Barnafadern in till stan
Hämtade ut medicin till mamma och köpte tulpaner att ta med.
Vi gjorde lite lunch tillsammans och sedan kom Lillsyrran, efter att ha varit i Stockholm på prisutdelning.
Tre nominerade till Executive Assistant Award.
Fantastiskt roligt, Grattis!
Strax var det dags för vårdplaneringen.
Det gick väldigt bra och handläggaren var lättsam.
De kommer att börja med fyra insatser.
Sällskap för trygg dusch en gång i veckan, sällskap på promenad en gång i veckan, följe och bärhjälp för att handla mat en gång i veckan och hjälp att byta och tvätta lakan en gång var tredje vecka.
Efter mötet gick mamma och jag till hotellet och åt middag.
Kvälltidning, korsord och sudoku avslutade kvällen.
Jag åkte upp till syrran och slaggade där.
 
lördag 17/2 = träning
 
Sov drägligt länge.
Fikade med syster och svåger.
Åkte till mamma för att hjälpa henne med lite mathandling, och sedan skulle hon iväg på födelsedagsfika.
Då åkte jag norrut.
Missade tyvärr damernas OS-silver på stafetten, men lyssnade på skidskyttet i bilen.
Väl hemma drack vi kaffe och sedan gick jag till gymmet.
Om jag inte pressar på med högre tempo så går det lite bättre, och benen är inte lika muskeltrötta.
Trevlig vinter, även om vi inte har lika mycket snö som hos syrran och mamma.
Idag fixade vi hempizza.
Barnafadern äter pizza oftare än jag, så jag har varit sugen på att göra egen ett tag.
Gott är det.
Nu har jag druckit kaffe och loggar träningen. Ska se ett avsnitt av Blindspot också.
I morrn blir det nog degning :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0